27 januari 2006

Subtiel

Aan allen die ons via deze of andere wegen hebben gefeliciteerd met onze aankomende aanwinst: van harte bedankt. We zijn er zelf ook erg blij mee, ook al weten we dat we de complete gevolgen van deze ontwikkeling nog niet kunnen overzien. Bepaalde subtiele dingen vallen echter al wel op. Zo is het moeilijk te missen dat de schoorsteenmantel stampvol staat met kaarten uit een categorie die we tot nu toe nog niet gehad hebben. Mensen die je tot zover moeder noemde beginnen zich opeens oma te voelen en gaan druk in de weer met haaksels en breisels. "Collega's met ervaring" kijken je aan met een blik die een mengeling is van weemoed en aankomend leedvermaak. (Dat laatste snap ik trouwens niet hoor. Die baby's van tegenwoordig komen toch zindelijk ter wereld, maken gelijk hun eigen eten klaar en worden niet voor de wekker van hun vader wakker, toch?)
Weet u wat wij doen? We laten het allemaal lekker op ons af komen, en genieten er zoveel mogelijk van.
Wat we nĂ­et doen is de echo's op deze stek zetten. In plaats daarvan ziet u links de foto's van wel twee echoapparaten. Ook mooi, toch?
Iedereen die weet waar we wonen is overigens van harte welkom hem/haar persoonlijk te komen bezichtigen. Dan kunnen wij er tenminste ook elke keer weer zo trots bij zitten te kijken dat u er gek van wordt.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Bedoel je nou dat iedereen die weet waar jullie wonen, je echoapparaat mag komen bezichtigen?
(ik bedoel: ik weet ook niet of een echoapparaat een hij of een zij is, en ik zou ook trots zijn als ik zo'n ding had)
Welke van de twee is het trouwens?

Rutger van Bergen zei

Nee, Claudy, dat is niet helemaal wat ik bedoelde. Maar ook mensen die naast de echo's ook het (onzijdige) echoapparaat willen zien zijn inderdaad welkom.