29 juni 2006

Energie

Heleboel energieJawel, het is alweer de derde dag achter elkaar dat er een berichtje op deze plek wordt gepoot. U vraagt zich vast af waar die nieuwe energie vandaan komt. Eerlijk gezegd weet ik het niet zeker, maar het zou iets te maken kunnen hebben met het feit dat ik heb besloten om van werkgever te veranderen. "Oooh!" zegt u nu. "Jawel" is mijn antwoord.
Zoals de planning er nu uitziet begin ik daarmee op 1 augustus met het vaderschap en per 1 september met een andere baan.
(Toevallig sprak ik laatst iemand die ook na een jaar of acht werken bij zijn eerste werkgever binnen een maand een kind en een andere baan had. Het was hem goed bevallen, en dat is mooi want het komt allemaal heel erg overeen met mijn situatie. Het was ook een heel aardige vent trouwens, maar dat terzijde.)
De komende tijd wordt in elk geval een interessante periode, en ik kijk ernaar uit u daarvan op de hoogte te houden. Neemt u dus gerust weer eens wat vaker een kijkje!

Geen opmerkingen: