30 november 2005

Terug

Er wordt door bepaalde bezoekers alweer gemopperd dat het te lang stil blijft op deze plek. Nou, dames en heren, ik ben er weer hoor. Ik heb me alleen even stil gehouden omdat ik me bij terugkomst nou niet bepaald welkom voelde.
Kijk, dat het op 25-11 geen 25 graden meer is kan ik volgen, en in Canada was het trouwens nog kouder dan hier. Maar als men eerst probeert je vliegtuig met windkracht 9 weg te blazen, hem daarna tot driemaal toe met een blikseminslag poogt neer te halen, en tot slot met 80 kilometer file je thuiskomst probeert te belemmeren, dan denk je natuurlijk wel twee keer na voordat je bekend maakt dat je weer thuis bent.

Met die file waren ze trouwens een paar uur te laat, dus die heb ik met de afstandsbediening in de hand vanaf de bank kunnen volgen.

4 opmerkingen:

Claudy zei

En was er naast de genoemde thuiskomstellende ook nog ruimte voor een beetje jetlag?

Ja, slecht getimed door John, die file.

Welkom thuis!

Rutger van Bergen zei

Bedankt!

Ja, jetje lag er ook. Maar daar kon ik natuurlijk niemand de schuld van geven.
Ik had al zo'n vermoeden dat John de verantwoordelijkheid had voor de file. Misschien gaan de jaartjes toch al tellen?

Anoniem zei

Nou, welkom thuis maar weer. Ik heb je weblog inderdaad gemist. Dus niet welkom voelen....... dat heb je verkeerd hoor. Ik ben blij dat je er weer bent!

Groet, Leon

John zei

Wat nou? Zet ik een file voor je neer zodat je je snel thuis voelt, wordt er weer zo eigenaardig op gereageerd. De ouder wordende mens wordt steeds vaker verkeerd begrepen.