28 januari 2007

Excuses

Sanne's laatste bezoekadres
Ik bied hierbij mijn excuses aan. Bij voorbaat. Aan al diegenen bij wie we met Sanne op bezoek gaan komen. Ik zie u fronsen, maar ik zal u vertellen waarom: ze gaat de hele tent bij u afbreken. Ze laat werkelijk geen spaan van uw inboedel heel. We zullen echt ons best doen haar in toom te houden, maar ik vrees dat dat een kansloze onderneming wordt.
In verband met de nachtdiensten die Jolanda draait ben ik dit weekend voltijd papa geweest, en tot nu toe heeft ze achtereenvolgens een vaas, een glas, een mok, een ander glas en zo'n beetje alle planten op de benedenverdieping bijna op gruwelijke wijze aan hun eind laten komen. En dat terwijl ik er in alle gevallen bij stond en ze nog niet in staat is haarzelf te verplaatsen.
U bent gewaarschuwd.

Geen opmerkingen: