15 januari 2007

We zijn er weer!

Verdorie! Toch nog een gemist!Tjongejonge, wat is het weer een tijd geleden zeg. 't Is zo erg dat ik een dag bezig was om de spinnewebben tussen de posts uit te trekken. Maar goed, na enig stevig poetsen ziet het er nu weer toonbaar uit.
Ik wilde eigenlijk een heel spannende reden opgeven voor mijn zoveelste lange afwezigheid. Maar ja, ik heb u er zelf van op de hoogte gebracht dat ik inmiddels vader ben, en zoals de mede-ouders weten is het dan wel afgelopen met de spannende verhalen. Ik weet ook dat als u eerlijk bent, het u natuurlijk helemaal niets interesseert wat ik de afgelopen maanden heb uitgespookt. Dat maakt me niet uit hoor, want ik ga het u toch vertellen.
Komt-ie: mijn vrouw en ik zijn erg druk bezig geweest met een erg klein meisje.

Zo, dat had u niet verwacht he?
Toch is dat eigenlijk het hele verhaal. Ja, ik zou u kunnen vertellen dat Sanne na een week of zes steeds slechter ging drinken, uiteindelijk van de borst over moest naar de fles, nog even later naar het ziekenhuis moest waar ze vier weken heeft gelegen, daarna thuis ook nog drie weken via een sonde haar hypoallergene voeding heeft gekregen, voordat ze vorige week zowel van de sonde als de hyopallergene voeding verlost was. (Dat hypoallergene spul levert me trouwens een rommel op! Die lúch!)
Maar ja, wie zit daar nou op te wachten?
Precies. Ik laat het er dus maar bij dat we er druk mee waren en ik nu weer wat tijd voor mezelf denk te krijgen. U gaat hier zien of ik gelijk heb.

1 opmerking:

Claudy zei

Tjéé, Rutger, leuk dat je er weer bent.
Tjéé, Rutger, wat een kloterige reden voor je afwezigheid.
En dan heb ik het natuurlijk niet over de zorg voor je prachtdochter, maar wel over de èxtra zorg(en). Gaat het nu weer helemaal goed met Sanne?
Hoe dan ook, (weer) veel plezier met haar en met de tijd voor jezelf.