07 februari 2007

Gedonderdag

Vandaag woensdag, morgen...Ik had al zo'n vermoeden dat iemand daarboven gewoon een paar weken was vergeten de blaadjes van de WC-kalender te trekken, en daarom niet in de gaten had welke dag van de week het was. Vandaag werd dat vermoeden bevestigd. Want morgen is het weer zo ver: we hebben weer een WOD. Een WOD, zult u zeggen? Jawel, een WOD: Weeralarm Op Donderdag.
Omdat alle bomen inmiddels wel zo'n beetje zijn omgewaaid heeft men wel gekozen voor een wat creatievere aanleiding. Geen storm dit keer, maar een onvervalste sneeuwkannonade.
Bij het laatste alarm heb ik anderhalf uur gedaan over drie kilometer A2, omdat een vrachtwagen het nodig vond op de lekbrug op zijn kant te gaan liggen. Ik vind het dus allemaal wel leuk verzonnen met die sneeuw, maar ik doe mooi even niet mee. Ik werk namelijk een dagje thuis. U gaat nog van me horen of dat beter bevallen is.

Geen opmerkingen: