03 oktober 2005

Duitse humor (2)

Kijk, het ligt dus niet aan mijDiegenen onder u die deze weblog trouw gevolgd hebben kunnen zich wellicht nog wel een berichtje herinneren dat ik niet lang na de geboorte van deze weblog geschreven heb. (Afgelopen zaterdag heb ik de 100e alweer geschreven! Ik heb er even een dagje rustig van genoten.)
Het berichtje in kwestie ging in elk geval over die afgrijselijk stompzinnige TicTac-reclames. Zo ongeveer sinds mijn stukje van toen heb ik hem eigenlijk niet meer gezien, en ik mag graag denken dat het een met het ander te maken heeft. Tot vanavond dan, want toen kon ik er weer van begin tot eind van genieten. En hoewel we dus een paar maanden verder zijn heb ik me er weer groen en geel aan zitten ergeren, en kon ik mezelf weer net, vlak voordat ik de moker door de televisie smeet, bedwingen.
God, wat blijft-ie toch onuitstaanbaar. Toch knap van ze.

Geen opmerkingen: