20 juli 2006

Bijna-baby-bericht

BarbiebabyIk kan me zo voorstellen dat er mensen zijn die zich afvragen hoe het met de zwangerschap gaat. Per slot van rekening hebben we nog maar zo'n anderhalve week reguliere speeltijd voordat we de verlenging in gaan.
Om kort te gaan: prima, gegeven de omstandigheden. Eigenlijk merk ik er ook niet zoveel van. Ik moet nog steeds naar mijn werk, waar het overigens snikheet is. Het is wel lekker dat Jolanda geen onregelmatige diensten meer draait, waardoor het eten nu echt elke dag klaar staat als ik thuis kom. Ze heeft inmiddels ook een duidelijk buikje natuurlijk, maar daar lijd ik echt niet heel erg onder, hoor.
Nee, ik kan niet zeggen dat ik er veel last van heb.

Wat?

Oh, juist... Het zal u jeuken wat ik ervan merk. U wilt weten hoe het met Jolanda is.

Nou, goed dan. Om kort te gaan: prima, gegeven de omstandigheden. Met deze hitte is het wel wat minder, maar daar heeft iedereen volgens mij last van. Verder heeft ze wat dikkere handen, voeten en enkels en slaapt ze sommige nachten ook wat minder.

Kort samengevat zijn we er allebei klaar voor, zonder er al echt helemaal klaar mee te zijn. Of we dat punt alsnog gaan bereiken? Dit is de plek waar ik het u gelijk zal melden.

1 opmerking:

Anoniem zei

Ik leef haast letterlijk mee. Natuurlijk uit oprechte betrokkenheid bij het wel en wee(en) van Jolanda, en vooruit... dat van jou, maar meer nog doordat mijn lieve Kleinezus een weekje later (volgens de planning) dan jullie hetzelfde lot, plezier, gedoe en/of geluk ondergaat. Haar enkels zijn nu dus zeg maar een week minder dik dan die van Jolanda. (Maar wel heul dik.) (Maar ja, een kleinigheidje hou je toch.)