16 juli 2006

Excuses

PanamaVannacht ben ik met een leuk clubje - bestaande uit een verzameling ex-collega's, toekomstige ex-collega's en de vriendin van één van die laatsten - wezen feesten in een leuk clubje, namelijk de Panama in Amsterdam.
Ik vrees dat ik er niet omheen kan dat ik daarbij een ernstig geval van Ganus Uitjeplatus heb opgelopen. Via deze weg wil ik dan ook mijn excuses aanbieden aan iedereen die door mijn rondzwaaiende ledematen met schaafwonden, kneuzingen of botbreuken heeft moeten vertrekken. Dat geldt overigens ook voor diegenen die alleen door de aanblik ervan niet meer hebben kunnen slapen.
In dit soort situaties is het altijd makkelijk om de alcohol de schuld te kunnen geven. Gisteren was ik echter Bob, dus die vlieger gaat niet op. Ik zal dus moeten toegeven dat het waarschijnlijk genetisch is.
Een ander excuus heb ik overigens nog wel: als Sasha en Sander Kleinenberg niet de sterren van de hemel hadden gedraaid was het natuurlijk nooit zover gekomen.

Geen opmerkingen: