19 september 2005

I ♥ truttigheid

Zoetsappiger kan niet? Den Haag gaat de uitdaging aan!Begrijpt u me niet verkeerd hoor, op zich vind ik het hoog tijd dat er eens iets wordt gedaan aan asociaal rijgedrag. Midden- en linkerbaanslapers zijn ontzettend irritant, net als mensen die geen richting aangeven. En door rood rijden en bumperkleven is ronduit gevaarlijk.
Waar ik moeite mee heb is de manier waarop we daarop worden gewezen. Met “I verkeersregels” stickers. Dat soort onvoorstelbaar kinderachtige burgertruttigheid kan volgens mij alleen in Nederland met belastinggeld gefinancierd worden.
Dat is dan ook de reden dat ik het initiatief van Postbus 44 van harte steun. U kunt de alternatieve stickers daar voor € 2,= bestellen. En dat is ongetwijfeld een stuk minder dan u, zonder te kunnen kiezen, al voor die andere heeft betaald.

Geen opmerkingen: