30 september 2005

I ♥ truttigheid (2)

Die hond snapt er dus ook geen moer meer vanZo'n anderhalve week geleden heb ik op deze plaats mijn zeer genuanceerde mening gegeven over het nieuwste hersenspinsel van het Ministerie van Verkeer: de I verkeersregels stickers. Op dat berichtje heb ik van niemand een reactie gehad, en wie zwijgt stemt toe, dus u als lezer van deze weblog zult het allemaal wel met me eens zijn. En u staat niet alleen, want ook de politie vindt het maar flauwekul.
Of in elk geval de agent (m/v) die vandaag op de A12 een paar kilometer lang schuin voor mijn neus op de linkerbaan bleef hangen. Dat terwijl het zo lang geleden was dat er over het asfalt rechts naast hem een auto gereden had, dat het mos er op stond. Op het betreffende traject staat overigens een “I rechts rijden” bord van indrukwekkende afmeting naast de snelweg. Aan de rechterkant weliswaar, maar door het gapende gat aan die kant van de politiewagen moet de bestuurder ervan het bord wel gezien hebben.
Had ik nou toch die “I rechts inhalen” sticker maar besteld, dan had ik hem mooi even kunnen showen.

Geen opmerkingen: