05 september 2005

Top ziekenhuis

Komt u verder, meneer van Bergen?In verband met chronische aanstelleritus kom ik eens in de zoveel tijd voor controle in het St. Antonius Ziekenhuis in Nieuwegein. Hoewel ik er niet per se voor mijn plezier kom moet ik toch zeggen dat ik het een prima ziekenhuis vind. Ze hebben er bijvoorbeeld een heleboel artsen, die meestal nog weten waar ze het over hebben ook.
Het AD heeft een top 100 van Nederlandse ziekenhuizen samengesteld, en natuurlijk heb ik even gekeken waar mijn eigen ziekenhuisje zich bevindt. Dat valt helemaal niet tegen: numero 15. Het komt vast deels door die leuke verpleegkundigen.
Ik begrijp nu wel waar die afgrijselijke drukte op de parkeerplaats vandaan komt.

4 opmerkingen:

John zei

Dat uniform dragen Ineke en Esther (jou wel bekend) niet, Rutger, terwijl het toch twee van die door jou terecht geroemde verpleegkundigen van het AZh zijn. Maar ik snap het wel, het gaat je natuurlijk om de inhoud en niet om de buitenkant.

Rutger van Bergen zei

Ik dacht: laat ik me nou eens als een echte vent gedragen en een welgevormde dame bij dit bericht plaatsen. Om mijn mannelijkheid te bewijzen, dus.
Komt John met een reactie waarin hij genadeloos afrekent met mijn "echte vent" imago door er fijntjes op te wijzen dat het me uiteindelijk gewoon om de inhoud gaat.
Nou, bedankt hoor!

John zei

Ineke en Esther zijn twee zeer welgevormde dames, Rutger.
Ontkennen heeft geen zin. Ik kan het weten.

Rutger van Bergen zei

Omdat op jouw opmerking volgens mij geen veilig antwoord bestaat, zeg ik gewoon maar even niets.