09 juli 2005

Opvallend jaar

Hiep hiep hoera!Zoals de subtitel van mijn weblog aangeeft behandel ik normaliter zaken die mij zijn opgevallen, en u waarschijnlijk niets interesseren. Daarom waardeer ik het ook zo dat u desondanks dit bericht toch aan het lezen bent.
Vandaag zou het echter kunnen dat u iets is opgevallen. Ten opzichte van gisteren is in de rechterkantlijn namelijk een 7 vervangen door een 8. Niet dat ik er vanuit ga dat u hiervan wel van uw stoel rolt, maar het is toch weer eens iets anders.

Felicitaties worden bij voorbaat met dank in ontvangst genomen, net als ladingen koud bier of goede schotse whiskey. (Mocht u die laatste zaken op een ander moment een keer over hebben, dan mag u dat overigens ook dan gewoon melden, hoor.)

Als u wilt weten welke irrelevante zaken een 28-jarige opvallen, dan weet u in elk geval waar u het komende jaar moet zijn.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

rutger, van harte jongen, mocht je niet door al die ladingen koud bier heen komen, je weet me te vinden. Tot vanavond, groet martijn

Rutger van Bergen zei

Ja, mooie ben jij. Had ik een lading koud bier voor je liggen, ga je de hele avond spa zitten drinken!