10 augustus 2005

Mierenexcessen

Enige tijd geleden heb ik op deze plaats bericht over de onbeheersbare situatie die in Nederland was ontstaan met betrekking tot excessen in de natuurseks. In dat stukje deed ik er een beetje grappig over, maar nu blijkt dat het probleem toch echt serieuze aandacht behoeft. Wat mij tot die conclusie doet komen, vraagt u? Nou, nu.nl meldt dat de Naturisten Federatie Nederland (gevestigd in Nieuwegein, dus voor mij lekker in de buurt!) van de overheid verlangt dat een aantal seksstranden wordt aangewezen. Het blijkt namelijk dat bepaalde elementen het in hun hoofd halen op de naaktstranden de daad bij het bloot te voegen, een praktijk waar 'goedwillende naaktrecreanten' de dupe van worden. En dat, zo stelt de NFN, terwijl naturisme niets te maken heeft met openbare seks.
Natuurlijk niet! Wie zou dat ook kunnen denken, vraag ik u?

Als ik de overheid was zou ik aan deze kwestie de hoogste prioriteit geven en zo snel mogelijk een aantal seksstranden selecteren. Gevoelsmatig lijkt het me dan wel handig in de haast niet te vergeten om de kandidaatstranden te controleren op mierenhopen, vooral die met een omvang 'equivalent aan het Empire State Building'. Ik denk dat de term 'mierenneuken' anders weer een heel andere dimensie zou krijgen. Welke precies heb ik overigens niet helder voor ogen, en ik heb sterk het gevoel dat ik dat ook graag zo wil houden.

Geen opmerkingen: